Sayfalar

Haberim yokmuş gibi çek panpa

17 Nisan 2014 Perşembe

     
         "   Ben, gülmekten öldüren kadınım...
             ...Şu dünyada en komik, ama neşeden değil, kahırdan öldürecek kadar komik kimdir bilir misiniz? Olmak istediği kişi ile olduğu kişi arasındaki uçuruma tepetaklak düşenlerimizdir. Hakikatten kaçarken yalana tutunan, azıcık mutluluk ararken zırıl zırıl mutsuzluğa bulanan, başkalarınca sevilmek uğruna kendi kalmaktan vazgeçenlerimizdir....
             ...Hayatı dondurup saklamak mümkün değil, güzel bir anı da öyle. Hele de hatırlamak isteyeceğiniz bir hayat yaşamadınızsa, dondurmak isteyeceğiniz güzel bir anınız yoksa. Öyleymiş gibi yapabilirsiniz ama... Kendinizden yeni bir suret çıkarabilir, başkalarını buna inandırabilir, yalanınıza herkesten evvel yine kendiniz kanabilirsiniz. Şen şakrak Facebook fotoğraflarınıza bakın, ne demek istediğimi göreceksiniz...
           ...Benzemediğimiz insanları andıran insanların, yaşayamadığımız hayatlara öykünen hayatların resmini yaptırmıyoruz artık; devir değişti . Fotoğraf diye bir şey çıktı evvela, sonra başka bir şey daha; ne diyorsunuz adına, sosyal medya! Oralarda oynuyoruz küçük oyunumuzu şimdi. Mektuplar yolluyoruz, olduğumuz kişiden olmak istediğimiz kişinin sefil posta kutusuna.
            Haberim yokmuş gibi çek panpa. Çok güzelmişim, çok mutluymuşum, hatta en çok ben mutluymuşum gibi çek. Yalnızlık nedir bilmezmişim, nerede akşam orada sabah gezmekteymişim, hayat cezasını saz caz varyete nizamında çekmekteymişim gibi çek. Bir damla gözyaşı akıtmamışım, hiçbir gece yalnız uyumamışım, şen şakrak kahkahalar içinde yaşamaktaymışım gibi çek. Herkes öyle görsün beni, öyle tanısın. Sonunda belki, ben de inanırım..."

Ben, Gülmekten Öldüren Kadın (Herakleia-Köln) -  OT Dergisi - Nermin YILDIRIM

1 yorum:

erginsel dedi ki...

akıllı aletlerin şarjları bittiğinde ya da elektriklerin kesildiği o yüce anlarda, gerçekler, insanların yüzüne kırbaç gibi vuruyor ya ben o anlarda daha da mutlu oluyorum.Sessiz, sitemsiz, yalnız bir yalnızlık...

Yorum Gönder